Čtyři tváře zpětné vazby™
Zpětná vazba často bolí, někdy se jí vyhýbáme,
jindy s ní šlapeme po vztahu jak sloni v porcelánu.
Jde to i jinak. S humorem, nadhledem a respektem
k tomu, kdo sedí naproti – ať už je to šéf, kolega nebo partner.
Co vás čeká
- Formou krátké mentální rozcvičky zjistíte, jaký typ zpětné vazby vám nejlépe sedí a co to s sebou nese v každodenní praxi.
- Dozvíte se, co jednotlivé typy potřebují, s čím u nich narazíte a jak s tím nejlépe pracovat, abyste si mnohdy už tak napjaté firemní vztahy nenašponovali k prasknutí.
- Naučíte se dávat a přijímat zpětnou vazbu s ohledem na typ člověka (ne jen podle nejasného dojmu „jak bych to chtěl já“).
Bez hodnocení. Bez tlaku. Zvídavě a s humorem.
Během workshopu se budeme věnovat konkrétním situacím, které v souvislosti se zpětnou vazbou aktuálně zažíváte - a jak se dá změnit to, v čem vám není dobře. Odnesete si nejen nové užitečné informace, ale i konkrétní plán, co a jak dělat jinak.
Společně vytvoříme bezpečný prostor, kde můžete otevřeně mluvit o tom, co vás trápí, co byste chtěli změnit a čím tuto změnu můžete vy sami podpořit.
Jak to probíhá
-
Vstupní test: zjistěte, jaký typ zpětné vazby vám sedí nejlépe
-
4 tváře zpětné vazby: detailní seznámení s typologií
-
Vizualizace výzev: modelování 3D myšlenek a situací. LEGO® jako silný nástroj podporující inovativní řešení a terapeutické karty Points Of You® pro hlubší porozumění a rozklíčování dané situace - kde máte největší výzvy, co vás odrazuje od změny postoje, kde se nejčastěji míjíte s druhou stranou a hlavně - jak z toho ven
-
Ukotvení nových informací: praktické procvičení ve dvojicích i ve skupině
- Řízená diskuze: závěrečné sdílení výsledků, co si odnášíte + akční kroky pro další dny
Co si odnesete
Z workshopu si odnesete nejen cenné informace, jakým způsobem lze dané situace efektivně řešit, ale i workbook se shrnutím obsahu workshopu, praktického pomocníka pro další změny přímo u vás ve firmě.
Součástí balíčku, který vás bude provázet do dalších dnů, jsou i konkrétní akční kroky a plán, jak co nejlépe implementovat a ukotvit vaše nové „nastavení".
Praktické informace
Pro koho je to vhodné: firemní týmy (administrativa, HR, produkce, obchod, vývoj i support), týmoví manažeři, majitelé firem
Kapacita workshopu: 6-12 osob / skupina
Délka trvání: 3-4 hodiny podle počtu účastníků
Revize změn: cca po měsíci od realizace workshopu se potkáme s vedoucím nebo zástupcem týmu na on-line meetingu a probereme,
co jak funguje, co potřebuje ještě postrčit, co se nepovedlo a chce to jinou cestu. Písemný výstup + doporučení, co s tím dál.