Odložte odkládání:
6 typů prokrastinace
Než znovu naskočíte do spirály prokrastinace,
podívejme se na to spolu z lidské stránky.
Proč a co vlastně odkládáte?
Co vás brzdí? A co se s tím dá dělat?
Co vás čeká
V tomhle workshopu si pomocí jednoduché typologie představíme 6 typů prokrastinace – a naučíme se každou z nich poznat, pochopit a rozbourat.
Mimo jiné tu zažijete prozření, proč zrovna vy odkládáte tak, jak odkládáte. Získáte praktické tipy na krocení Prokrastinace pro každý typ odkládače. A taky tu máte možnost vidět, jak odkládají ostatní (a že v tom fakt nejste sami).
Bez hodnocení. Bez tlaku. Zvídavě a s humorem.
Během workshopu se budeme věnovat konkrétním situacím, které v souvislosti s prokrastinací aktuálně zažíváte - a jak se dá změnit to, co vás brzdí nebo už trochu zavání průšvihem. Odnesete si nejen nové užitečné informace, ale i konkrétní plán, co a jak dělat jinak.
Společně vytvoříme bezpečný prostor, kde můžete otevřeně mluvit o tom, co vás trápí, co byste chtěli změnit a čím tuto změnu můžete vy sami podpořit.
Jak to probíhá
-
Vstupní test: zjistěte, jaký typ odkládání si vás osedlal a proč
-
6 typů prokrastinace: detailní seznámení s typologií a možnosti řešení
-
Vizualizace výzev: modelování 3D myšlenek a situací. LEGO® jako silný nástroj podporující inovativní řešení a terapeutické karty Points Of You® pro hlubší porozumění a rozklíčování dané situace - kde máte největší výzvy, co vás odrazuje od změny postoje, kde se nejčastěji míjíte se svým vnitřním nastavením a hlavně - jak z toho ven
-
Ukotvení nových informací: praktické procvičení ve dvojicích i ve skupině
- Řízená diskuze: závěrečné sdílení výsledků, co si odnášíte + akční kroky pro další dny
Co si odnesete
Z workshopu si odnesete nejen cenné informace, jakým způsobem lze dané situace efektivně řešit, ale i workbook se shrnutím obsahu workshopu, praktického pomocníka pro další změny přímo u vás ve firmě.
Součástí balíčku, který vás bude provázet do dalších dnů, jsou i konkrétní akční kroky a plán, jak co nejlépe implementovat a ukotvit vaše nové „nastavení".
Praktické informace
Pro koho je to vhodné: firemní týmy (administrativa, HR, produkce, obchod, vývoj i support), týmoví manažeři, majitelé firem
Kapacita workshopu: 6-12 osob / skupina
Délka trvání: 3-4 hodiny podle počtu účastníků
Revize změn: cca po měsíci od realizace workshopu se s původní partou potkáme na on-line meetingu a probereme, co jak funguje, co potřebuje ještě postrčit, co se nepovedlo a chce to jinou cestu. Písemný výstup + doporučení, co s tím dál.