Obchod & marketing:
u jednoho stolu
Prostor pro obchodníky a markeťáky,
kteří hledají nové cesty a možnosti,
jak konečně začít táhnout za jeden provaz.
Společně prozkoumáme situace, které si žádají
otevřít téma výzev a transformovat je
na fungující způsob vzájemné spolupráce.
Co vás čeká
Setkání, na kterém místo neřízeného proudu stížností, proč to či ono v prodeji nefunguje, můžete pro změnu sdílet své potřeby a společně hledat konkrétní cesty, jak zlepšit spolupráci obchodu a marketingu a podpořit (nejen) obchodní růst firmy.
Bez soutěžení. Bez přehazování horkých brambor. Společně.
Klíčovým bodem je podpora nebo obnovení synergie marketingu a obchodu, která může přinést snadnější cestu k zákazníkovi i efektivnější komunikaci napříč firmou. Už se nemusíte dohadovat, kdo je zodpovědný za prodejní čísla. Chytněte společně stejný konec provazu a zdvojnásobte svou sílu i fokus na výsledek.
Nehledáme viníky, hledáme cestu. Společně vytvoříme bezpečný prostor, kde můžete otevřeně mluvit o tom, co vás trápí, co byste chtěli změnit a kde hledat nové přístupy.
Během moderované diskuze se budeme věnovat vašim konkrétním tématům. Věcně, prakticky a s respektem. S pomocí osvědčených metod a s podporou skupiny si odnesete nejen nové nápady, ale i konkrétní plán, co a jak dělat jinak.
Jak to probíhá
-
Úvodní kruh: seznámení a představení aktuálních témat k diskuzi
- Mastermind: konkrétní podněty pro řešení konkrétních situací
- Vizualizace výzev: individuální modelování 3D myšlenek a situací. LEGO® jako silný nástroj podporující inovativní řešení a terapeutické karty Points Of You® pro hlubší porozumění a rozklíčování dané situace
- Řízená diskuze: závěrečné sdílení výsledků, co si odnášíte + konkrétní postup pro další dny
Co si odnesete
Z tohoto setkání si odnesete nejen cenné informace, jakým způsobem lze dané situace efektivně řešit, ale i tipy na praktické techniky nacházení odpovědí na otázky, využitelné přímo u vás ve firmě.
Součástí „balíčku“, který vás bude provázet do dalších dnů, budou i konkrétní akční kroky a plán, jak danou situaci uchopit co nejlépe.
Praktické informace
Pro koho je to vhodné: firemní týmy (obchod, marketing, příp. i zákaznický servis), týmoví manažeři, majitelé firem
Kapacita workshopu: 6-12 osob / skupina
Délka trvání: 3-4 hodiny podle počtu účastníků
Revize změn: cca po měsíci od realizace workshopu se potkáme s vedoucím nebo zástupcem týmu na on-line meetingu a probereme,
co jak funguje, co potřebuje ještě postrčit, co se nepovedlo a chce to jinou cestu. Písemný výstup + doporučení, co s tím dál.