Hlučné ticho
firemní komunikace
Zvládnete mluvit s týmem, i když to není vždy pohodlné?
Tichá neochota komunikovat zabíjí efektivitu a motivaci
rychleji než nudná prezentace po obědě.
Umění komunikace vám pomůže předcházet zbytečným konfliktům,
udržet tým v obraze a zlepšit firemní kulturu i v době hybridní práce.
Co vás čeká
Po úvodním svižném průzkumu, jaký komunikační typ kdo v týmu vlastně je, se dozvíte, co jednotlivé typy potřebují, s čím u nich narazíte a jak s nimi nejlépe komunikovat, abyste si u nich sami nezavřeli dveře dřív, než dokončíte pozdrav.
Bez hodnocení. Bez tlaku. Zvídavě a s humorem.
Během workshopu se budeme věnovat nejen osvědčeným technikám, ale především konkrétním situacím, které v souvislosti s komunikací aktuálně zažíváte - a jak se dá změnit to, v čem vám není dobře. Odnesete si užitečné informace i konkrétní plán, co a jak dělat jinak.
Společně vytvoříme bezpečný prostor, kde můžete otevřeně mluvit o tom, co vás trápí, co byste chtěli změnit a čím tuto změnu můžete vy sami podpořit.
Jak to probíhá
-
Vstupní test: zjistěte, jaký komunikační typ vlastně jste a co potřebujete k efektivní a smysluplné komunikaci s ostatními
-
Praktické techniky: jak na aktivní naslouchání, otevřené a uzavřené otázky a další
-
Vizualizace výzev: modelování 3D myšlenek a situací. LEGO® jako silný nástroj podporující inovativní řešení a terapeutické karty Points Of You® pro hlubší porozumění a rozklíčování dané situace - kde máte největší výzvy, co vás odrazuje od změny postoje, kde se nejčastěji míjíte s druhou stranou a hlavně - jak z toho ven
-
Ukotvení nových informací: praktické procvičení ve dvojicích i ve skupině
- Řízená diskuze: závěrečné sdílení výsledků, co si odnášíte + akční kroky pro další dny
Co si odnesete
Z workshopu si odnesete nejen cenné informace, jakým způsobem lze dané situace efektivně řešit, ale i workbook se shrnutím obsahu workshopu, praktického pomocníka pro další změny přímo u vás ve firmě.
Součástí balíčku, který vás bude provázet do dalších dnů, jsou i konkrétní akční kroky a plán, jak co nejlépe implementovat a ukotvit vaše nové „nastavení".
Praktické informace
Pro koho je to vhodné: firemní týmy (administrativa, HR, produkce, obchod, vývoj i support), týmoví manažeři, majitelé firem
Kapacita workshopu: 6-12 osob / skupina
Délka trvání: 3-4 hodiny podle počtu účastníků
Revize změn: cca po měsíci od realizace workshopu se potkáme s vedoucím nebo zástupcem týmu na on-line meetingu a probereme,
co jak funguje, co potřebuje ještě postrčit, co se nepovedlo a chce to jinou cestu. Písemný výstup + doporučení, co s tím dál.